Reserviläinen ei luovuta – paitsi verta

Ajankohta

pe 1.3.2024 - pe 31.5.2024

Paikka

Reserviläisliiton ja Suomen Punaisen Ristin Veripalvelun valtakunnallinen verenluovutuskampanja järjestetään 1.3.–31.5.2024. Kampanjalla halutaan muistuttaa Reserviläisliiton jäseniä verenluovutuksen tärkeydestä: verenluovuttajien rooli suomalaisen huoltovarmuuden ja valmiuden kannalta on merkittävä.

Olemme perustaneet VeriRyhmän, nimellä Kokkolan Reserviläiset Jäsenet voivat liittyä VeriRyhmään luovutuskäyntinsä yhteydessä ja luovutustapahtuma rekisteröityy näin yhdistyksen VeriRyhmän luovutukseksi.

Reserviläisliitto tulee palkitsemaan verenluovutuskampanjaan aktiivisesti osallistuneita piirejä ja yhdistyksiä rahapalkinnoin.

Varaa aika luovutukseen